18 Mayıs 2013 Cumartesi

Saç Ektirmek İstiyorum

Saç ektirmek istiyorum ama doğru yeri mi tercih ediyorum bilemiyorum. Evet doğru yeri tercih ettiğinizden emin olabilirsiniz. Türkiye’nin her tarafından ve yurt dışından hasta alan bir yerdesiniz. Saç ektirmek istiyorum ama doğal görünür mü? Diye korkularım var. Saç ekim operasyonları uzman ellerde yapıldığı takdirde kesinlikle herhangi bir kişi tarafından anlaşılmayacaktır. Bu konuda ekibimiz yılların verdiği bir tecrübeye sahiptir. Saç ektirmek istiyorum ama yan etkisi var mıdır? Diye korkuyorum. Saç ekiminin kesinlikle hiçbir yan etkisi yoktur. Saç ekim operasyonlarının bir diğer adı ise saç naklidir. Aslında burada yapılan işlem seyrelen ya da tamamı ile dökülen bölgeye ensenizdeki kıllarla birlikte doku nakli yapmaktır. Alınan kökler size ait olduğundan ve steril bir ortamda yapıldığı müddetçe hiçbir ama hiçbir yan etkisi, riski ve zararı yoktur. Saç ekimi yaptırmak istiyorum fakat çim adam görüntüsüne dönmü

http://estetikdoktoru.info/sac-ektirmek-istiyorum/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder